top of page

Een groot feest : de "Voorleestoer" in Sint-Niklaas

Op 6 mei nam ik voor de derde keer deel aan de "Voorleestoer" in Sint-Niklaas. Opnieuw een bijzonder leuke en verrijkende ervaring.

Zes verschillende klassen zag ik voor mij verschijnen en telkens probeerde ik het beste van mezelf te geven. Samen met de leerlingen las ik verschillende fragmenten en ik schetste ook de verhalen die achter mijn boeken schuil gaan.

Die "Voorleestoer" is écht een van de topmomenten van het jaar. Het lijkt wel of de hele stad meedoet, leerlingen, leerkrachten, begeleiders, fotografen. En de organisatoren verdienen een grote pluim. Alles was weer prima geregeld.

Zal ik het bekennen? Ik kijk al reikhalzend uit naar voorjaar 2020. Ik hoop vurig

dat ik er weer bij mag zijn!


Recente berichten
Zoeken
Er zijn nog geen tags.
bottom of page