top of page

Een "mooie aanrader"

Het duurt altijd nogal lang vooraleer ik een berichtje post. Maar nu treft me minder schuld dan voorheen :)


Ik wilde wachten tot er van "Morgen gaat het beter" een paar besprekingen waren verschenen. En ja hoor, ik mag niet klagen. De recensenten (zo heten de mensen die een boek bespreken) zijn lovend. Ik geef het meteen toe, dat geeft me een zalig gevoel. "Biblion" (heel belangrijk) heeft het over een "warm" verhaal, maar ik wilde jullie zeker niet de bespreking onthouden op de site "stoerleesvoer". De mevrouw die mijn boek heeft gelezen heeft er een heel boeiende bespreking van gemaakt. Ze heeft het over een "mooe aanrader". En ze is terecht vol lof voor de tekeningen van Lotte Dufour.


Die bespreking vind je hier.




Recente berichten
Zoeken
Er zijn nog geen tags.
bottom of page