top of page

Zien we elkaar op de Boekenbeurs?

Nog een paar keer slapen en iedereen trekt weer naar Antwerpen, naar de drukbezochte boekenbeurs.

Op zaterdag 2 november van 14.30 tot 16.00 uur signeer ik er mijn boeken op de stand van "De Eenhoorn - Lemniscaat " (203-205).

Jullie kopen een boek over Tuur, Innocent, Pieter-Jan, Amadu of Robin en ik zet er mijn mooiste handtekening in!

Vijf dagen later maak ik deel uit van het scholenprogramma, een leuk initiatief van onder meer Literatuur Vlaanderen, Iedereen leest en Boek.be. Ik mag mijn boeken presenteren aan niet minder dan acht klassen uit het lager onderwijs. 7 november wordt best een drukke dag, maar ik kijk er zeer naar uit. Misschien ben jij een van die leerlingen? Tot binnenkort!


Recente berichten
Zoeken
Er zijn nog geen tags.
bottom of page