top of page

Op 13 april in huis "L'Epoque"

De voorbije weken gaf ik veel lezingen, vooral in scholen en bibliotheken. Maar op zaterdag 13 april ben ik te gast in een écht herenhuis, het huis "L'Epoque" in Menen. Een mooie naam voor een woonst, toch?

De Standaard Boekhandel van Menen organiseert in "L'Epoque" haar "Festival van de boekhandel". Voor iedereen is er iets te beleven!

Ik kom om 14.00 uur aan de beurt en natuurlijk zal ik het hebben over "Villa Neptune", maar ook over mijn andere boeken.

In welke badstad kan je Villa Neptune vinden? Hoe kwam ik op het idee om "Achter de heuvels" te schrijven? Bestaan Robin, Amadu, Pieter-Jan, Innocent en Tuur echt of komen ze gewoon voort uit mijn verbeelding? Je kan het op 13 april te weten komen. Van harte welkom!

Recente berichten
Zoeken
Er zijn nog geen tags.

© 2023 Hans Vanacker

bottom of page