top of page

Eindelijk: de "Voorleestoer" in Sint-Niklaas

Hey lezers? Hoe is het in deze vreemde coronatijden? Ik hoop dat het goed gaat met jullie en met jullie familie en vrienden!


Jullie zullen wel denken: is die Hans Vanacker bezig aan een lange winterslaap? Toegegeven, ik heb al een tijdje geen bericht meer gepost op mijn site. Driewerf "foei" moet ik mezelf toeroepen. Maar er was niet zo veel te beleven hé. Zoals iedereen hinkte ik van lockdown naar lockdown.


Al die regels, ja, ik begreep ze wel. En ik heb er me aan gehouden! Maar nu lijken er stilaan betere tijden aan te breken en dat maakt me heel blij.





Op 3 mei vindt naar jaarlijkse traditie de Voorleestoer plaats in Sint-Niklaas. Vorig jaar werd die afgelast, maar dit jaar kan de Voorleestoer hoogstwaarschijnlijk wél doorgaan. Ik kijk er zeer naar uit. Eindelijk weer in contact komen met de lezers, heerlijk!


Nog iets. Ik werk aan een nieuw boek. Ik hou jullie op de hoogte!

Recente berichten
Zoeken
Er zijn nog geen tags.
bottom of page