top of page

"Villa Neptune": mijn vijfde boek komt eraan

Ja, ja, ik weet het. Ik wacht altijd veel te lang om een bericht te schrijven. Maar nu heb ik groot nieuws. Op 27 februari 2019 verschijnt een nieuw boek van mij. Het heet "Villa Neptune" en speelt zich af aan de kust.

Een bekende tekenaar (illustrator klinkt mooi, maar een beetje plechtig) maakte tal van mooie tekeningen voor het boek. Hij heet Richard Verschraagen. Hiernaast zie je al een tekening.

Het hoofdpersonage van "Villa Neptune" is Tuur. Hij woont in een prachtige oude villa aan de kust. Maar Tuur is bang, want een lepe man wil het huis, Tuurs thuis kopen. Hoe loopt het af?

"Villa Neptune" is een verhaal over zich thuis voelen en die typische sfeer aan zee, maar ook over over snel rijk willen worden en tot wat dat kan leiden. Meer kan je alvast lezen op de site van De Eeenhoorn.


Recente berichten
Zoeken
Er zijn nog geen tags.
bottom of page