top of page

Kriskras door Vlaanderen


Zo, de jeugdboekenmaand zit er voor mij zowat op.

Ik gaf lezingen in verschillende bibliotheken en scholen, soms drie per dag. Ik reed naar bekende en soms ook minder bekende plekken, afgelegen maar mooie dorpjes waar ik zelfs nog nooit geweest was. Steeds werd ik goed onthaald, steeds probeerde ik het beste van mezelf te geven.

Elke lezing was een boeiende uitdaging. Vaak waren jullie meteen enthousiast. Het was nooit moeilijk om vrijwilligers te vinden die me wilden helpen bij het voorlezen van fragmenten uit mijn boeken. Als ik een vraag stelde, gingen meestal meteen heel wat vingers in de hoogte. Ik heb er telkens heel erg van genoten!

Op de foto: samen met een klas van, naar ik vermoed, de Gemeentelijke Basisschool De Linde uit Merelbeke (een topklas!).


Recente berichten
Zoeken
Er zijn nog geen tags.
bottom of page