top of page

Hop naar de KJV-slotfeesten

Zoals jullie wel al wisten, werd "Achter de heuvels" een klein jaar geleden genomineerd voor de Kinder- en Jeugdjury Vlaanderen, editie 2016-2017. Zie daarvoor mijn berichtje van 7 juni 2016.

Nu worden de laatste stemmen geteld en mogen de genomineerde auteurs zich opmaken voor de KJV-slotfeesten.

Wat een leuk initiatief, die KJV-slotfeesten. Kleinere bibliotheken kunnen samen enkele auteurs uitnodigen en bibliotheken (soms boekhandels) van grotere steden kunnen ook een en ander organiseren.

Op sommige plekken wil men het lijstje van schrijvers die werden uitgenodigd nog een beetje geheim houden. Ik mag dus niet te veel verklappen. Hoe dan ook, van 22 april tot en met 6 mei zal ik met veel plezier Vlaanderen doorkruisen, van Gistel tot in Genk. Ik kijk naar elke ontmoeting met de jonge lezers uit.

Ook de gloednieuwe bibliotheek van Gent, de stad waar ik geboren ben en woon, heeft me uitgenodigd. En daar ben geen klein beetje trots op. In de voormiddag van 22 april mag ik er voor de KJV-groep van tien- tot twaalfjarigen over "Achter de heuvels" komen spreken. Dat wordt voor mij een speciale belevenis.


Recente berichten
Zoeken
Er zijn nog geen tags.
bottom of page