top of page

Op 20 februari: de "Voorleestoer" in Sint-Niklaas


Het is een tijdje geleden dat ik nog iets van me heb laten horen. Foei Hans!

Maar hier ben ik dan toch. En met leuk nieuws. Op maandag 20 februari 2017 mag ik als auteur deelnemen aan de "Voorleestoer" in Sint-Niklaas. Yeah!!

Tijdens de "Voorleestoer" mogen meer dan dertig auteurs voorlezen uit hun eigen boeken en illustratoren zullen tonen hoe ze hun tekeningen maken.

De organisatoren trekken van 's morgens tot diep in de namiddag met de auteurs en illustratoren naar verschillende plekken in de stad: naar een museum, een bibliotheek, een cultureel centrum, een restaurant, enz., enz. Het publiek zal bestaan uit jongens en meisjes van om en bij de veertien jaar, die allen naar school gaan in Sint-Niklaas.

In totaal zal ik zes keer fragmenten uit mijn boeken mogen lezen. Ik kijk er zeer naar uit.

Hier vind je meer info over de "Voorleestoer". Die vriendelijke mensen in Sint-Niklaas hebben alvast een paginaatje gemaakt met wat gegevens over mij. Dat staat hier.

Sinds mijn laatste bericht moeten al tientallen (of nog veel meer) jongens en meisjes "Achter de heuvels" hebben gelezen, als lid van de "Kinder- en Jeugdjury Vlaanderen". Ik kreeg al veel boeiende reacties. Veel lezers hebben heel wat medelijden met Innocent.

Eind april, begin mei ben ik uitgenodigd voor verschillende evenementen waarop ik als "genomineerde" voor de "Kinder- en Jeugdjury" mijn boeken (vooral "Achter de heuvels") mag presenteren. Daarover later meer!

Recente berichten
Zoeken
Er zijn nog geen tags.
bottom of page